Dagelijkse ondersteuning
In het kader van de samenwerking worden troubleshooting en technische ondersteuning op locatie zo snel als reëel mogelijk en zonder bijkomende kosten uitgevoerd.
Troubleshooting
Indien er sprake is van urgente technische problemen en daarmee verstoringen in het werkproces is snelle actie geboden. De buitendienstmedewerker van de Grossier is zsm beschikbaar en zal de eerste assistentie bieden. Tevens zal deze als coördinator optreden om tot een oplossing te komen. Hij zal indien gewenst een technische medewerker van PPG Industries of van Autocolor Fryslân BV inschakelen.
Periodieke ondersteuning
De technische medewerker bezoekt halfjaarlijks het bedrijf om na te gaan of alles naar wens verloopt. Tijdens deze bezoeken zal hij relevante informatie betreffende producten en systemen melden. Van dit bezoek wordt een rapport gemaakt.
Ondersteuning op verzoek
Indien gewenst kunt u zelf ook technische ondersteuning aanvragen. Het verzoek hiertoe richt u aan de vertegenwoordiger van Autocolor Fryslân BV, die zal de juiste personen inschakelen.